Webová prezentace byla spuštěna

16.01.2011 20:14

Ahoj všichni.

Dnes byla spuštěna naše nová webová prezentace. Po dlouhé době plánování a odkládání jsem se dnes bez přípravy pustil do tvorby webových stránek naší chovatelské stanice. Impulsem pro mě byly stránky našich přátel, u kterých jsme dnes strávili příjemné společné chvíle a při povídání přišla řada i na webové prezentace. Protože mě manželka už dlouho uhání o vytvoření jejích webových stránek, byla zmíněná debata další vodou na její mlýn, abych už konečně nějaké stránky vytvořil. A takl jsem se hned po příjezdu domů pustil do tvorby těchto stránek, abych se naučil je vytvářet. A mohl manželčiny stránky tvořit již s určitou zkušeností. Baví mě to, ale je to časově docela náročné. Uvidím, jak budu zvládat stránky nejen vytvářet, ale také všechny aktualizovat. Takže vám tímto Tondo a Soňo děkuji :-)

 

Zpět